7 Nisan 2017 Cuma

Merhaba arkadaşlar 
yine uzun bir aradan bazı aksiliklerden sonra bir blog yazısıyla daha sizinleyim 
sizinle aslında uzun zaman önce lila kutu ile tanıştığım sonralarında sürekli alarak kullanarak daha çok sevdiğim bir markadan ve o markanın ürünlerinden bahsedecim ...

Peki bu marka ne mi? 
BEYOND 
evet ürünlerini özellikle cilt maskelerini severek bayıla bayıla kullandıgım bir marka 
Şimdilerde ise watsoons da bile bulabilceginiz maskelerini görünce bir yazı hemen gelsin dedim :)

Elimde bir çok ürünü tek tek resimleyemedim...
Zira telefonum hunharca yere düştü ve kameram darma duman bu gereksiz bilgiden sonra elimde olan resimlerle birlikte yazımda sizi memnun eder umarım 

Hemen konuya giriyorum öncelikle marka temiz içerikli doga dostu bir marka kullanığı içerik neredeyse dogal içerikler ve zararlı maddeleri çok fazla içermiyor hayvanlar üzerinde test yapmıyor bazı ürünlerinde silikon ve sls ye raslasamda genel anlamda temiz bir  içeriğe sahip 
Fiyat olarakda pek uygun diyemiycem ama kullanmaya deger görüyorum bu markayı 
cilt ürünleri ve maskelerine aşık oldugum çok açık oldu sanırım 
:)

Şimdi sizlere kullanıgım yüz maskelerinden bahsedeceğim 


evet en severek kullandığım  
ve elimde sadece tek kalan bu yukarda gördüğünüz numaralandırma sırama göre 1.numarayı alan maske birazdaha cildi yaşlanma etkilerine karşı koruyan bir gece maskesi 
sıralandırmam ve en çok kullandığım maske sayısı ise şu şekilde...

1.intensıve ampoule

2.intensıve ampoule propolis 

3.intensıve ampoule hyaluronıc acıd 

bu üçü benim en sevdiklerimden şiddetle tavsiye ederim eger 25 yaş üzeri iseniz benim kullandığım ürünler birazdaha nem vermesinden çok ihtiyaca yönelik maseler

Peki sadece maskelermii tabiki hayır !'!'!
benim elimde fondoten göz kalemi ve bir kaçta far mevcur cilt temizliği içinse bir jel bir gece kremi bir el kremi ve birde peeling mevcut yakın zamanda bir seri yapmayıda düşünüyorum ama bunun için bir telefon almam şart :(((
neyse ben bu markanın hiç memnun kalmaığım ürünün olmadığını çok iyi biliyorum önemli olan cildinizin ihtiyacını bilip ona yönelik hareket etmenizir.
tabiki illa bir markada gitmeyin ama kendinizi ve cildinizi iyi tanırsanız eger,cildinize istediğini verirseniz emin olun karşılığını alırsınızz 
şimdilik benden bukardar 


Sevgiyle Kalın :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder