5 Mayıs 2017 Cuma

MERHABALAR 
Arkadaşlar bugün size degerli ve tatlış çocuklarımızı mutlu etmenin en kolay yolu olan ve çocuklarımızın hatta çocuk kalanlarımızn :) asla vaz geçemediği  ' oyuncak lardan bahsedeceğim .


Benim Yağmur adında bir kızım var 5.5 yaşında ama 6 degil bakın :) 5.5 
neyse artık onun oyuncak oynamaktan çok makyaj malzemelrine ve süslenmeye daha çok zaman ayırdığını uzun bir zaman önce fark ettim ve bu durumdan onu fark ettirmeden uzaklaştırmaya çalıştım zira bir dönem vardıki  oyuncak bizde artık bir sorun haline geldi ve oyuncakçılardan ne alacagımızı bilemez bir hale gelmiştik artık bir yerde durmamız lazımdı işte tam o arayı verdiğimi zannederken oyuncagın çocuklar için nasıl bir önem taşıdığını anladım 
 tek kural dogru seçimdi,
İşte o seçimi biz yapamıyorduk o zamanlar çünki semtimizde yada avmlerde bulunan oyuncakçılardan çok sıkılmıştı varsa yoksa elsa bebekler başka bir degişim yoktu magzalarda.

Yakın zamanda katıldığım güzel etkinlikle #lerzankaradanli23nisan3yasinda  birlikte bizimle iletişime geçen   karakter dükkanı imdadımıza resmen yetişti.
Bu degerli site bize birer oyuncak seçme hakkı tanımıştı 
ve bende o hakkımı kullanmak için siteye giriş yaptım .

Aman allahım okadar çok seçenek vardıki seçerken çok zorlandım bu konuda yağmurdan yardım istedim fakat oda karar veremedi ve biz kızımla konuşup düşündükten sorna elbette bir oyuncak seçtik ve onun için en dogru olanı bulmaya çalıştık :)
Okadar çok çeşit varki peluş oyuncaklar kostümler karakterli kıyafetler ve en güzeli erkek çocuk oyuncakları ayrı kız çocuk oyuncakları ayrıydı.
Sagolsunlar çok ilgilerdi 
ilgileri için burdan teşekkürü borç biliyorum.
Çok uzatmadan konuya hemen gireyim demi artık.
Seçtiğimiz oyuncak 
Barbie oyuncakları içerisindeyi 
size bazı resimlerini hemen göstermek isterim 
etkinliğimizde #lerzankaradanlı23nisan3yasında kızımın oyuncagı en önde yeralmıştı ve bu durum onu baya etkiledi dogrusu 


Asla elinden düşürmüyor










Barbibebekleri çocuklara uygun bulmuyorum dogrusu 
fakat bu hem barbi hemde çocuk ve kızımın agzından yazıyorum 
Anne inanamazsın saçları hiç dolaşmıyor :)


Gerçekten okadar kaliteli geldiki ben açıkçası okadar kaliteli beklemiyordum ama okadarmış.
Egerki sizde tamda benim gibi düşünüyorsanız mutlaka bakın derim Anne tavsiyesi :) 
Teşekkürler karakter dükkanı :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder