7 Mayıs 2017 Pazar

Merhabalar  arkadaşlar

geçtiğimiz günlerde katıldıgım bir etkinlikle yine sizinleyim 

 #lerzankaradanlı23nisan3yasında.
Öncelikle etkinlik sahibemiz lerzan hanıma(ben ona abla diyorum) (;
çok teşekkür ediyorum güzel bir etkinlikle yine bizimleydi 
Buyıl 3.sü düzenlenen etkinliğimizde bize katılan degerli sponsorlarımız ve bize mekan olarak tüm ilgileriyle ve nezaketlerinden hoşnut kaldıgımız ( XL cafe ) çok teşekkür ediyorum gerçekten güzel bir etkinlikti.
Kısaca size etkinliğimizde yer alan sponsorlarımızdan bahsetmek isterim 
Dediğim gibi öncelik mekana 
XL cafe 
bize mekanı çok güzel hazırlamışl
ardı 

KENTON 


KNOR 


HC CARE


REVOX



TABLODA


DR.OETKER


BİONİKE


VERONİCA



CAPİLACTTİF


SPLAT


VİSSMATE


HİGH GENİC

KARAKTERDÜKKANI


TESETTÜR DÜKKANI

TETHYS


NEFİSDEMET


KUNTER KURT


YASEMEN 



BEEO


BİNBOGA


MİSİPTİR


FANFATEL TASARIM 


NİHALİN PASTA BUTİĞİ




Bize destek veren bütün sponsorlarımıza XL cafe ve bize şirin pastasıyla destek veren Nihal hanım çok teşekkür ediyorum.
Tüm bu ürünleri zamanla deneyimleyip hem instagramda hemde blogda yazıları zamanla gelicek :)


SEVGİYLE KALIN ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder