9 Mayıs 2017 Salı

Herkeze merhabalar...
Bugün size çok güzel bir defterden bahsedeceğim.
Okul zamanlarımızda yılsonu partileri düzenlenir ve defterler yazılırdı hatırladınızmı?
İşte o defterler artık kişiye özel üretilir hale gelmişki bence çokta güzel olmuş.
Ben hayatım boyunca bir günlük yada anı defteri tutamadım kendime,bu tarz defter yazan kişilere hep imrenmişimdir zira yazacak bir çok şeyi yaşadık hepimiz ama yazabilmek baya iyi bir sanat bence ben onlardan degildim hiç bir zamanda olamadım...

Bu defter belki benim için degil ama kızım için baya iyi oldu katıldığım #lerzankaradanlı23nisan3yaşında etkinliğinde tanıştığım bu firma aslında çokta uzak olmadığım bir firmaymış aslında çok egitici oyuncakları egitici kartları falanda...
Hangi firmamı TETHYS egitici oyun kartları 


 Kızım belki şuan okuma yazma bilmiyor ama gelecek yılımız ilk okul yılımız ve biz bunu heycanla doldurmaya başlayacağımıza eminim ben şimdiden heycanlandım 
siteye bir bakın derim  zira baya güzel şeyler var hem egitici hem çok çok ögretici ve benim bu durum çok hoşuma gidiyor genç zihinleri oynatırken ögretmek çok önemli gerçek bilgilerin saklandığı ve karakter oluşumununda tam da bu sırada oluştuğunu biliyosunuzdur ...
bu güzel fikirleriniz ve bize destekleriniz için teşekkür ederiz 


SEVGİLER...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder